Kassasysteem

Hoe werkt ons kassasysteem?

Voor de administratieve afhandeling heeft LTV de Bijvanck een overeenkomst gesloten met Le Credit Sportif. Alle informatie wordt online opgeslagen in de database van Le Credit Sportif op een secure omgeving. Uiteraard wordt er vertrouwelijk omgegaan met je persoons-gegevens. Deze worden in geen geval aan derden verstrekt.
Onderstaand vind je antwoord op de meest voor de hand liggende vragen.

Hoe activeer ik mijn KNLTB kaart?
Je KNLTB pas is gereed voor gebruik zodra er saldo op staat.

Kan ik met mijn KNLTB pas ook ergens anders betalen?
Nee, met het tegoed op jouw KNLTB pas kan alleen bij LTV de Bijvanck worden afgerekend.

Hoe kan ik saldo laden op mijn KNLTB pas?
Dat kan aan de bar bij LTV de Bijvanck of via internet (iDeal).
In het eerste geval betaal je per PIN en wordt dat bedrag direct op je KNLTB pas geladen.

Om je KNLTB pas via internet op te laden ga je naar www.mijnkniponline.nl en log je in op je persoonlijke pagina.
Je gebruikersnaam en wachtwoord is per e-mail aan je verzonden.
Mocht je deze niet hebben ontvangen kun je een e-mail sturen naar kassa@tvdebijvanck.nl.
Klik hier voor de handleiding iDeal opwaarderen.

Waarom is het minimum bedrag wat ik moet opladen 20 euro?
Omdat de transactiekosten die wij moeten betalen relatief hoog zijn.

Hoe weet ik wat mijn actuele saldo is?
Als je inlogt op www.mijnkniponline.nl zie je op je persoonlijke pagina direct wat je saldo is.
Ook kun je aan de kassa op de club je saldo opvragen.

Wat doe ik als ik het niet eens ben met een saldo-afboeking?
Dan kun je een e-mail sturen naar penningmeester@ltvdebijvanck.nl.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Na inloggen op www.mijnkniponline.nl kun je onder de menuoptie ‘Gebruikersgegevens’ je gegevens wijzigen.

Waarom staan er meerdere passen waarvan er 1 is geblokkeerd?
Dit is je pas van een oud jaar die niet meer te gebruiken is.

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing?
Blokkeer je KNLTB pas zo snel mogelijk. Na inloggen op www.mijnkniponline.nl  kun je onder de menuoptie ‘Passen’ inzoomen op je pasnummer, en kun je de betreffende pas blokkeren.

Wat moet ik doen indien mijn KNLTB pas niet werkt?
In dat geval stuur je een email naar kassa@tvdebijvanck.nl of bel je Le Credit Sportif: 030 27 67 770.

Kunnen niet-leden (bijvoorbeeld ouders) ook een KNLTB pas aanvragen?
Nee, deze mensen kunnen per PIN hun bestelling afrekenen.

Wat gebeurt er bij beëindiging van mijn lidmaatschap?
Na beëindiging van je lidmaatschap kun je nog steeds betalen met het saldo op je KNLTB pas. Eventueel resterend saldo kan worden gerestitueerd.

Voor alle andere vragen stuur je een mailtje naar penningmeester@ltvdebijvanck.nl

Sitemap | Website door CM SpecialistLTV de Bijvanck